Vážené pacientky,
rádi bychom Vás informovali, že naše centrum je jako jedno z mála v České republice zapojeno do mezinárodních klinických studií zaměřených na výzkum nových léků a léčebných metod. U všech klinických studií máte možnost vyřešit nejen svoje potíže, ale i využít možnosti nadstandardního a bezplatného vyšetření ve větším rozsahu, než běžně umožňuje náš zdravotní systém. Celou dobu budete zdravotně pod maximální možnou kontrolou. U většiny studií je pacientkám poskytována náhrada za cestovné. Léky ve studii jsou samozřejmě zdarma.

Dále jsme oficiální výukové pracoviště pro lékaře před atestací pro oblast ambulantní gynekologie a porodnictví.

1. Léčba endometriózy

V nejbližších dnech se rozběhne studie na nové možnosti léčby endometriózy. Je určena pro ženy s laparoskopicky potvrzenou endometriózou a klinickými potížemi – bolestmi při menses. Zkoušená léčba se hormonální cestou snaží ovlivnit progresi onemocnění a vyvolat její ústup. Bez tohoto ale není účinná žádná jiná terapie tak závažného onemocnění, jakým endometrióza je. Účast ve studii není vhodná pro ženy plánující v horizontu 2 let těhotenství.

V případě zájmu o podrobné informace se prosím obraťte na Vašeho ošetřujícího lékaře nebo na koordinátorku klinického hodnocení: Kateřina Vaculíková, tel. +420 731 657 998, e-mail: kvaculikova@gyneko.cz.

2. Nové možnosti léčby myomů

Trápí Vás silné menstruační krvácení kvůli děložním myomům?

Byl vám diagnostikován děložní myom větší než 3 cm?

Je vám více než 18 let?

Obáváte se invazivního řešení? - operace?

Nejste v přechodu?

Chcete se dozvědět informace ohledně nových možností jejich léčby?

Potom se prosím obraťte na Vašeho ošetřujícího lékaře nebo na koordinátorku klinického hodnocení: Kateřina Vaculíková, tel. +420 731 657 998,
e-mail: kvaculikova@gyneko.cz.